EN GR

TERMS
OF
USE

ΟΡΙΣΜΟΙ

«Εργάσιμη Ημέρα» σημαίνει μια ημέρα εκτός από το Σάββατο, την Κυριακή ή κάποια αργία.
«Εταιρεία» είναι Istopolis Marketing Services IKE
«Πελάτης» είναι το άτομο ή η επιχειρηματική οντότητα που αγοράζει υπηρεσίες από την Εταιρεία
«Υπηρεσίες» είναι οι υπηρεσίες που η Εταιρεία θα παρέχει στον Πελάτη όπως ορίζεται στην Παραγγελία.
«Παραγγελία» είναι το σύνολο των υπηρεσιών που έχει αγοράσει ο Πελάτης από την Εταιρεία
«Όροι» είναι αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις όπως ενημερώνονται κατά καιρούς από την Εταιρεία.


Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ

Παραγγελία αποτελεί η αποδοχή της προσφορά της εταιρείας προς τον Πελάτη για αγορά των Υπηρεσιών. Ο Πελάτης θα διασφαλίσει ότι οι όροι της Παραγγελίας και οποιαδήποτε σχετική Προδιαγραφή είναι πλήρης και ακριβής και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του. Η παραγγελία θεωρείται αποδεκτή μόνο όταν η πληρωμή (προκαταβολή) πραγματοποιείται από τον πελάτη. Η προκαταβολή είναι η εντολή έναρξης εργασιών και δεν επιστρέφεται σε καμία περίπτωση. Συμφωνία αποτελεί το σύνολο της συμφωνίας μεταξύ της Εταιρείας για την παροχή Υπηρεσιών προς τον Πελάτη και τον Πελάτη για την αγορά των Υπηρεσιών από την Εταιρεία. Η προσφορά ισχύει μόνο για περίοδο 30 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης.


ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Η Εταιρεία εγγυάται ότι θα παρέχει τις Υπηρεσίες όπως ορίζονται στην προσφορά με την εύλογη φροντίδα και ικανότητα σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Η Εταιρεία θα καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια για να καλύψει χρόνους παράδοσης που καθορίζονται στην Προσφορά. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση στην παροχή των Υπηρεσιών προκαλείται από ένα γεγονός ανώτερης βίας ή την αποτυχία του Πελάτη να παρέχει στην Εταιρεία επαρκή υλικό και οδηγίες σχετικές με την παροχή των Υπηρεσιών. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να κάνει οποιεσδήποτε αλλαγές στις Υπηρεσίες που είναι απαραίτητες για να συμμορφωθεί με την ισχύουσα νομοθεσία. Η Εταιρεία δικαιούται να χρησιμοποιεί μια Εταιρεία Ομίλου ή άλλους υπεργολάβους για την παροχή των Υπηρεσιών, αλλά πάντοτε ότι η Εταιρεία θα παραμείνει υπεύθυνη έναντι του Πελάτη για απόδοση των Υπηρεσιών σαν να τις είχε εκτελέσει η ίδια.


ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ


Ο Πελάτης θα παρέχει βοήθεια και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στην Εταιρεία, όπως εύλογα απαιτείται από την Εταιρεία σε επαρκή χρόνο για να διευκολύνει την εκτέλεση μιας Παραγγελίας. Ο Πελάτης έχει την αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο και την διασφάλιση της ακρίβεια όλων των πληροφοριών που παρέχονται στην Εταιρεία. Ο Πελάτης υποχρεούται το συντομότερο δυνατό και εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας να σχολιάσει και να εγκρίνει υλικό που παρέχεται βάσει των Υπηρεσιών. Ο Πελάτης υποχρεούται να ενημερώνει αμέσως την Εταιρεία για αλλαγές σε domain names, ιστοσελίδες, τεχνική εγκατάσταση και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με την τεχνική υποδομή που μπορεί να επηρεάσει τις Υπηρεσίες που παρέχονται από την Εταιρεία. Σε περίπτωση που ο Πελάτης αποτύχει να πραγματοποιήσει αυτές τις πράξεις ή να παράσχει τα απαιτούμενα υλικά βάσει αυτής της ρήτρας εντός οιασδήποτε συμφωνηθείσας προθεσμίας (και τουλάχιστον εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που έχει ζητηθεί από την Εταιρεία) η Εταιρεία δικαιούται να εκδώσει τιμολόγιο για τις όλες τις Υπηρεσίες που καθορίζονται στην Παραγγελία, ανεξάρτητα από το αν η Εταιρεία είναι σε θέση να τα παραδώσει. Ο Πελάτης αποζημιώνει την Εταιρεία πλήρως σύμφωνα με την Παραγγελία. Ο Πελάτης δεσμεύεται να συμμορφώνεται με όλους τους ισχύοντες κανόνες, κανονισμούς, κώδικες πρακτικής και νόμους σχετικά με τη χρήση των Υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό.


ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Σε περίπτωση που ο Πελάτης αποδείξει ότι οι Υπηρεσίες έχουν καθυστερήσει από υπαιτιότητα της Εταιρείας, η Εταιρεία θα είναι υποχρεωμένη να αποκαταστήσει ή να παραδώσει, κατά τη διακριτική της ευχέρεια, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Σε περίπτωση που οι Υπηρεσίες εξακολουθούν να μην είναι σύμφωνες με τη Παραγγελία μετά από εύλογες προσπάθειες για την επίλυση, ο Πελάτης δικαιούται να την ακυρώσει την Παραγγελία, υπό την προϋπόθεση ότι η παραβίαση είναι σημαντική. Τα παράπονα σχετικά με καθυστερήσεις ή παραβίαση της Συμφωνίας υποβάλλονται γραπτά αμέσως μετά την παρουσίαση κάποιου θέματος. Εάν αυτό δεν γίνει εντός 48 ωρών, ο Πελάτης θεωρείται ότι έχει αποδεχθεί τις Υπηρεσίες. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι ορισμένες Υπηρεσίες βασίζονται σε αγαθά ή / και υπηρεσίες που παρέχονται από τρίτα μέρη («Υπηρεσίες τρίτων»). Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι αυτές οι υπηρεσίες θα διέπονται από τους όρους και τις προϋποθέσεις αυτών των τρίτων και ότι η Εταιρεία δεν μπορεί παρέχει οποιεσδήποτε εγγυήσεις σχετικά με τις Υπηρεσίες Τρίτου Μέρους και δεν θα φέρει ευθύνη έναντι του Πελάτη για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις ή / και αστοχίες.


ΕΥΘΥΝΗ

Εκτός εάν αναφέρεται ρητά, η Εταιρεία δεν θα φέρει καμία ευθύνη έναντι του Πελάτη για απώλεια ή ζημιά που προκύπτει από ή σε σχέση με την παροχή των Υπηρεσιών ή για οποιαδήποτε αξίωση που υποβάλλεται εναντίον του Πελάτη από οποιοδήποτε τρίτο μέρος. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιεσδήποτε απώλειες ή ζημιές που μπορεί να υποστεί ο Πελάτης οι οποίες υφίστανται άμεσα ή έμμεσα ή είναι επακόλουθα που εμπίπτουν στις ακόλουθες κατηγορίες:
α) Απώλεια κερδών • απώλεια επιχειρηματικής ευκαιρίας
β) Απώλεια δεδομένων
γ) Ηλεκτρονική απάτη σε οποιονδήποτε από τους λογαριασμούς του Πελάτη που διαχειρίζεται η Εταιρεία.


ΑΛΛΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η Εταιρεία δεν θα φέρει ευθύνη για διακοπές λειτουργίας, παρεμβολές με τη μορφή hacking και ιών, ελαττωματικό λογισμικό τρίτων, μηχανές αναζήτησης ή ιστότοπους από τους οποίους η υπηρεσία εξαρτάται ή άλλες παραδόσεις από τρίτο μέρος. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αλλαγές που έγιναν χωρίς ειδοποίηση από τον Πελάτη ή τρίτο μέρος που χρησιμοποιείται από τον Πελάτη σε domain names, ιστότοπους, συνδέσμους, τεχνικές ρυθμίσεις κ.λπ. Η Εταιρεία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παροχή Υπηρεσιών που σχετίζονται με μηχανές αναζήτησης, βελτιστοποίηση και google analytics σύμφωνα με τις οδηγίες που ισχύουν για τις σχετικές μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για καθυστερημένη ή μη συμμορφούμενη απόδοση λόγω αλλαγών που έγιναν σε όρους χρήσης, αλγόριθμους, κριτήρια αναζήτησης ή άλλα θέματα. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για άλλες αλλαγές ή διακοπή των μηχανών αναζήτησης.


ΔΙΑΦΟΡΑ

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή να διακόψει, προσωρινά ή μόνιμα, τις υπηρεσίες. Η Εταιρεία θα είναι ελεύθερη να παρέχει τις Υπηρεσίες της σε τρίτα μέρη είτε κατά τη διάρκεια είτε μετά την παροχή των Υπηρεσιών στον Πελάτη.